Мақалада әскери арнайы оқу орны түлегінің жеке және кәсіби құзыреттілігі ретінде әлеуметтік интеллектті дамытудың құрылымдық-мазмұнды моделі ұсынылған. Модель мақсатты, мазмұнды, белсенділік және бақылау-бағалау блоктарын қамтиды. Әскери оқу орнының білім беру ортасында әлеуметтік интеллекттің даму процесін жүйелеуге және біріктіруге мүмкіндік береді. Әлеуметтік интеллекттің дамуына ықпал ететін практикалық аспектілер назар аударылады. Әдіснамалық негіз ретінде құзыреттілік, жүйелік, орта және белсенділік тұғырлары қолданылды. Ұсынылған модель кәсіби ортада өзара әрекеттесу үшін офицерлерді даярлау сапасын арттыруға бағытталған. Бұл зерттеу Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің АР196119/0222 ЖТН гранттық қаржыландыру жобасын іске асыру шеңберінде жүргізілді