Зерттеуді жүргізу кезінде кешенді әдістеме пайдаланылды, оның ішінде әдеби дереккөздерге аналитикалық шолу, пайдалану тәжірибесіне шолу және Қазақстандағы және шет елдердегі өнеркәсіптік кәсіпорындардың катушкалары бар жолақты орау кезіндегі жақсы өнім шығымы, есеп беру және статистикалық деректерден, орауыштардың жаңа
конструкциясының техникалық параметрлерін теориялық зерттеу, орамдау әдістерін тәжірибелік зерттеу.
Бұл деректер бізге ыстық илек жолағын орау үшін инновациялық және жұмысқа қабілетті жүйені құруға мүмкіндік беретін негізгі әсер етуші факторларды бағалауға және анықтауға мүмкіндік береді. «ДУО-100» зертханалық прокат станына сілтеме жасай отырып, орауыштардың жаңа конструкциясы бойынша тәжірибелік зерттеулер жүргізіліп, олардың нәтижелері стандартты әдістер бойынша математикалық статистика әдістерімен өңделді. Орамдардың біріккен түзілуімен орауыш үлгісінің зертханалық зерттеулерін жүргізу процесінде барабанның бетіне немесе орамды жолаққа су мен ауа ағынынан түсетін күш негізгі параметрлердің бірі болды.